سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های منحصر به فرد ورق کارتن پلاست

سبکی ورق کارتن پلاست تا حدی میباشد که وزنی معادل یک ششم شیشه و یک سوم آکریلیک جهت مصارف ساختمانی، دکراسیون و … مضاعف خوب می باشد .

گونه های رنگ های متعدد : این جنس را می توان در اشکال رنگ های گوناگون تولید کرد .

غیر سمی : در تولید این کالا هیچ جور مواد سمی بکار نرفته می‌باشد و این ورقها بر سلامتی آدم هیچ نوع خطری ندارند و می بضاعت برای مصارف بسته بندی مواد غذایی فایده موفقیت ؛ دقت : پیشین از مصرف در صنایع دارویی و غذایی ضروری هست که بوسیله یکی از روشهای استریلیزاسیون ضدعفونی گردد .

تحمل فشار بالا : از این کالا در بسته بندی تولیدات مختلف می توانایی استعمال کرد زیرا امکان تحمل وزن بالا و مقاومت و استمرار زیاد دوچندان این مال تحول شگرفی را در صنعت بسته بندی ایجاد کرده می‌باشد .

کارتن پلاست دارای انعطاف پذیری بالا : این ورقها امکان انعطاف پذیری بالایی داشته و می توان چه از جهت طول و چه از پهنا آن را قوس بخشید . اما برای دوری از تا خوردگی بهتر می باشد به چهره طولی قوس داده شود .

قابل شستشو: این محصول قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده را دارا می باشد و هیچگونه تاثیر منفی بر روی ورقهای کارتن پلاسترا ندارد .

محافظت انعطاف اول : این جنس (ورق کارتن پلاست) در صورتی که در مقابل فروغ و روشنایی بدون واسطه آفتاب نباشد انعطاف و نرمی خویش را به طور کامل مراقبت خواهد کرد و شکل خود را مراقبت می کند .

سوای بو: ورق کارتن پلاست کاملا فارغ از بو می باشد و بوی محیط خویش را جذب نمی کند .

امکان برش آسوده : ورق کارتن پلاست را می بضاعت و توان با یک تیغه بی آلایش برش داده یا این که مانند کارت های مقوایی به وسیله دستگاه برش دایکات شود و چه بسا می بضاعت و توان به وسیله منگنه، چسب، جوش پلاستیکی و … به هم اتصال اعطا کرد .

مقاومت در برابر ضربه و له شدن: مقاومت و ضربه پذیری این ورقها مضاعف زیاد می باشد 200 برابر عمده از شیشه و 7 .5 برابر اکثر از آکریلیک مقاومت داراست .

قابل چاپ : قابلیت چاب بر روی این ورقها در طرح ها و رنگهای مختلف به منش سیلک اسکرین وجود داشته و ماندگاری قابل توجهی را داراست لذا محصولی بسیار مناسب برای به کار گیری در تابلوهای تبلیغاتی و استند ها به شمار می رود .

کارتن پلاست مقاوم در برابر مواد شیمیایی : مال این فرآورده پروپیلن می باشد لذا در مقابل عمده مواد شیمیای مقاومت داراست .

قابل بازیافت : این مال تماما قابل بازیافت می باشد .

عایق رطوبت : این ورقها کاملا مانع از عبور آب و رطوبت از خود می شود . لذا در گلخانه ها ، استخر ها و … کاربرد فراوانی دارااست .

غیر قابل اشتعال : این ورقها در دماهای بالا مشتعل نشده بلکه ذوب می شوند به این ترتیب هنگام پیدایش رخداد به تیتر بازدارنده عمل کرده و از رشد پر سرعت حریق سوزی جلوگیری می نماید .

قابلیت لوله شدن : در صورتی که ورق کارتن پلاست در گرماژهای تحت ایجاد شود قابل انعطاف بوده و می تواند به فیس رول بسته بندی گردد و فضای کمتری را اشغال کند .

عایق UV : سازه به پیشنهاد مشتری مواد مخصوصی در ایجاد این کالا به کار گرفته می شود که از عبور اشعه ماوراء بنفش خورشید پرهیز کرده و مقاومت این محصول را علیه فروغ و روشنایی آفتاب به اندازه دوچندان متعددی افزایش می دهد .

کارتن پلاست عایق گرما : این فرآورده بازدارنده از عبور گرما از خویش می شود و در صنعت ساختمانی کاربرد فراوانی برای پرهیز از هدررفت انرژی دارد .

دارنده استاندارد جهانی : این متاع به طور کامل ساخته شده با مواد استاندارد می باشد که تایید گردیده از وزارت بهداشت ایالات متحده می باشد .

قطع کننده : از این مال می توان به تیتر طبقه بندی محصولات در طبقات فراوان طولی استفاده کرد عایق صوت : به ادله ساختار کانال ای این کالا و وجود هوا در درون صفحات آن ، می بضاعت و توان از آن به تیتر عایق صدا فایده گرفت .